Turite klausimų ? Susisiekime: Administracija | El. prekyba +370 616 04088, Nuoma | Prekyba +370 699 09098, +370 614 99123, info@grentus.lt
Prekių grąžinimas ir garantija
Prekių garantijų taikymo ir grąžinimo taisyklės nustato sąlygas ir aplinkybes, kuriomis prekės bus grąžinamos ar/ir keičiamos, įsigyjamų prekių garantinės sąlygos. Prekės garantija taikoma prekėms, kurias įsigijote UAB „Grentus" priklausančioje elektroninėje parduotuvėje www.grentus.lt. Prekių garantijos taikomos tik prekėms, kurios buvo eksploatuojamos pagal paskirtį. (žr. Pirkimo-pardavimo Taisyklės).
I. Bendrosios nuostatos
Prekių garantijų taikymo ir grąžinimo taisyklės (toliau taisyklės) nustato sąlygas ir aplinkybes, kuriomis prekės bus grąžinamos ar/ir keičiamos, įsigyjamų prekių garantinės sąlygos.
Šių taisyklių privalo laikytis Pirkėjas perkantis prekes UAB „Grentus“ elektroninėje parduotuvėje, taisyklės galioja ir fiziniams, ir juridiniams asmenims. Taisyklės taip pat yra privalomos ir Pardavėjui bei jo darbuotojams.
Šios taisyklės yra parengtos vadovaujantis LR Vyriausybės patvirtintomis mažmeninės prekybos taisyklėmis, LR civilinio kodekso nuostatomis bei gamintojų nurodymais ir rekomendacijomis.
II. Prekių grąžinimas ir keitimas
Pagal Mažmeninės prekybos taisyklių nuostatas prekės keičiamos ar grąžinamos vartotojo rašytiniu prašymu tik prekės pirkimo vietoje, t. y. mūsų fizinėje parduotuvėje.
Vartotojas pardavėjui pateikia prekę ir rašytinį prašymą, kuriame nurodo priežastį (prekės trūkumą ar kitą priežastį), dėl kurios įsigyta prekė netenkina vartotojo, ir vieną iš Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsnyje (jeigu nusipirkta tinkamos kokybės prekė) ar 6.363 straipsnio 7 dalyje (jeigu nusipirkta netinkamos kokybės prekė) nurodytų reikalavimų.
III. Kokybiškų prekių keitimas ir grąžinimas
Pirkėjas gavęs netinkamos kokybės prekes kreipiasi į Pardavėją su prašymu įvertinti esamus prekių defektus ir priimti sprendimą dėl prekių keitimo, grąžinimo ir kt.
Pardavėjas sprendimą dėl prekių kokybės turi priimti per 20 darbo dienų, šis terminas gali būti pratęstas iki bus gautas atsakymas iš prekių gamintojo, tiekėjo dėl prekių kokybės.
Kiekvienu atveju individualiai Pardavėjas atlieka tyrimą ir pateikia sprendimą Pirkėjui dėl nekokybiškos prekės, keitimo, grąžinimo ir kt.
Prekės, kurių Pirkėjui nepatinka forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas (išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas išimtis), keičiami ir priimami iš pirkėjo per 14 d. terminą nuo prekių pristatymo dienos. Prekė(ės) grąžinama Pirkėjo sąskaita.
Už daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu prekė nėra sukomplektuota ir tinkamai supakuota, Pardavėjas nepriima grąžinamo daikto.
Prekės nebus priimamos atgal, jei buvo naudojamos ir/arba buvo sugadintos ir/arba prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais).
Jeigu prekių grąžinimas vyksta ne dėl prekės netinkamos kokybės, už papildomas sumokėtas paslaugas (pristatymas nurodytu adresu) pinigai negrąžinami.
Pirkėjas prekės negali grąžinti tuomet, kada sudaroma nuotolinė sutartis perkant prekes, kurios pagamintos pagal specialius vartotojo nurodymus (pvz. nestandartiniai matmenys) arba kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą , taip pat, dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms. (CK 6.22810).
Jeigu prekė yra tinkamos kokybės, pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsnį pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo perdavimo jam, jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio termino, pakeisti nusipirktus daiktus pirkimo ar kitoje pardavėjo nurodytoje vietoje analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais, arba grąžinti daiktus pardavėjui ir atgauti už juos sumokėtą kainą.
Pirkėjo reikalavimas pakeisti arba grąžinti daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės, daiktai nepraradę prekinės išvaizdos ir pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš konkretaus pardavėjo.
IV. Nekokybiškų prekių keitimas ir grąžinimas
V. Negrąžinamos prekės
Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punktas numato negrąžinamų prekių sąrašą (pavyzdžiui, elektrotechnika, žaislai, baldai, kosmetika, knygos, apatiniai drabužiai ir kt.). Į šį sąrašą patenkančios prekės, būdamos tinkamos kokybės, gali būti grąžinamos tik pardavėjui sutikus. Su minėtomis taisyklėmis galite susipažinti šioje nuorodoje.
Perkant nuotoliniu būdu, negrąžinamų prekių sąrašą numato Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228 (10) straipsnis. Būdamos tinkamos kokybės ir įsigytos nuotoliniu būdu negrąžinamos greitai gendančios prekės, pagal individualų užsakymą ir išmatavimus pagamintos prekės, išpakuotos asmens higienos prekės ir kt. Su visu negrąžinamų prekių sąrašu galima susipažinti šioje nuorodoje.
VI. Prekių garantija ir garantinės sąlygos
Pardavėjas tam tikroms prekėms suteikia kokybės garantiją, kurios konkretus terminas nurodomas prekių aprašymuose.
Sugedus prekei garantinio laikotarpio metu reikia pateikti prekės pirkimo dokumentą ir garantinį taloną (jei toks buvo išduotas).
Pirkimo dokumentą (kasos čekį, sąskaitą faktūrą ar lizingo sutartį) gaunate kartu su įsigyjama preke arba el. paštu, kai gauname Jūsų apmokėjimą už įsigyjamą prekę.Garantija netaikoma:
prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių;
prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės;
prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais;
prekėms, kurios buvo remontuojamos neįgaliotame gamintojo servise;
kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.);
jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, kasos čekio, lizingo sutarties);
gedimams atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo;
susidėvinčioms detalėms (laidai, jungtys, akumuliatoriai, laikikliai ir t.t.).
Garantijos apribojimo arba netaikymo nuostatos suderintos su LR Civilinio kodekso 6.333 str. 3 dalimi.
Kilus klausimams dėl garantinio aptarnavimo prašome rašyti info@grentus.lt
Jei gamintojo aptarnavimo centras nustatytų, jog Jūsų prekė garantinio laikotarpio metu sugedo nepataisomai dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė), tokiu atveju iš aptarnavimo centro Jūs gausite pažymą, kurią pateikus mūsų parduotuvėje su pirkimo dokumentu, turite teisę prašyti pakeisti sugedusią prekę į kitą tokią pačią arba grąžinti Jums sumokėtus pinigus už prekę.
Jei aptarnavimo centras nustatytų, jog Jūsų prekė garantinio laikotarpio metu sugedo dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė), tačiau ją įmanoma suremontuoti, tokiu atveju Jūs turite teisę pasirinkti, nemokamai pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą), nemokamai pakeisti netinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktu, sumažinti prekės kainą arba vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti sugrąžinti už prekę sumokėtą kainą (vartotojas neturi teisės nutraukti sutartį (reikalauti pakeisti prekę naują ar grąžinti pinigus), jeigu trūkumas yra nedidelis arba neesminis.
Pasirinkus du pastaruosius variantus, kartu su pirkimo dokumentu pristatykite mums aptarnavimo centro pažymą apie tai, jog prekės gedimas yra garantinis. Jei nuspręsite prekę remontuoti, pasakykite apie tai Jus aptarnaujančiam aptarnavimo centro specialistui.
Visada galite tiesiogiai kreiptis mūsų el. paštu info@grentus.lt arba skiltyje „Kontaktai" nurodytais telefonais ir mes Jums suteiksime visą reikalingą informaciją ir/ar pagalbą dėl sugedusios prekės klausimų.
Atkreiptinas dėmesys, kad :
suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos terminas skaičiuojasi nuo pirminės prekės įsigijimo datos;
remiantis LR Civilinio kodekso 6.335 str. pažymime, jog tuo atveju, kai pirkėjas negali naudotis daiktais, kuriems yra nustatytas kokybės garantijos terminas, dėl nuo pardavėjo priklausančių kliūčių, garantijos terminas neskaičiuojamas tol, kol pardavėjas tas kliūtis pašalina, o garantijos terminas pratęsiamas tokiam laikui, kurį pirkėjas negalėjo daikto naudotis dėl trūkumų, jeigu pirkėjas tinkamai pranešė pardavėjui apie pastebėtus trūkumus ir jeigu ko kita nenustatyta pirkimo-pardavimo sutartyje;
visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas.
Visais klausimais , iškilusiais dėl prekių garantijos, grąžinimo/pakeitimo kreipkitės el. paštu info@grentus.lt arba skiltyje „Kontaktai" nurodytais telefonais.
Pagrindinis > Prekių grąžinimas ir garantija
Visos teisės saugomos © 2025 UAB „Grentus“
INFORMACIJA KLIENTAMS
BENDRAUKIME
El.p.: info@grentus.lt
PREKES VEŽA DPD
Tel.: +370 616 04088
Tel.: +370 699 09098












MŪSŲ PARTNERIAI
APIE MUS / REKVIZITAI / KONTAKTAI





